12 December.

Just nu sitter jag och myser med min son framför Tvn.
Ska hämta Amy på dagis om en timme.

Satt och funderade på om man skulle köpa en ny klänning till nyår, har kollat runt lite.
Vi får se hur det blir, men är ju lite kul med nytt.

Imorgon kommer mamma hit och är barnvakt så jag och Marcus kan åka och handla färdigt alla julklappar. 

På morgonen imorgon så ska Amy gå luciatåg på dagis, så håller på att tvätta hennes lucialinne. 
Det blir hennes första luciatåg, förra året på dagis så gick inte hon med i luciatåget för att dagis tyckte att hon va för liten.
Luciatåget ska vara klockan 7 på morgonen, väldigt tidigt för luciatåg kan jag tycka, menmen.
Marcus tog därför ledigt en stund på morgonen så han med får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback