18 December.

Wohoo, idag är det konsert klockan sju, Håkan Hellström.
Det ska bli så kul att för första gången se honom live. 

Kom nyss hem, har varit och handlat lite och tankat bilen så att jag har bensin när jag ska åka sen.
Nu sitter jag i min soffa och väntar på att klockan ska bli 11 så jag kan hämta min älskade dotter. <3

När jag har hämtat Amy så ska jag lyssna på Håkan Hellström och göra mig iordning, tar ju lite tid när jag har två barn hemma och Marcus jobbar.

Funderar starkt på om jag ska börja plugga, är ju bra att ha en utbildning har jag hört.
Men det är ju så svårt att veta vad man vill plugga till, men funderar på att ta Handels och administrations programmet, den va på ca 2 och ett halvt år.
Vi får se hur jag gör, men om jag ska plugga så får det bli på distans, jag tänker inte gå till någon skola igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback