28 December.

Har haft mycket att göra på sistone, det är därför jag inte har hunnit med bloggen.

Den 23 förberedde vi lite julmat och handlade, 24-25 fira jul först med min familj och sen med Marcus familj, 26 mellandagsrean och sen va vi hos min mamma och pappa en sväng, igår va jag chaufför åt Marcus syster som behövde handla men har inget körkort och sen när vi kom hem så fixade jag Marcus mammas telefon som skulle återställas och senare på kvällen va jag chaufför igen åt Marcus mamma, två av hans systrar och ena systerns pojkvän, dom skulle ut på krogen. :) sen sent på kvällen igår fick jag för mig att jag ville fixa gelenaglar. Så igår vart det sent gick och la mig vid tre på natten typ.

Men här är resultatet av naglarna.

Enkel fransk manikyr med lite silver glitter på ringfingret, hade velat haft vitt glitter men det hade jag inte hemma. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback