Tankar..

Kände att jag ville lätta på hjärtat. :)
 
Nu när man har plockat fram mycket bebiskläder i storlek 50-56, och man har shoppat lite nya kläder i dom storlekarna så börjar man fundera på hur Amy en gång har fått plats i dom små kläderna.
Dom två åren hon har funnits har bara runnit iväg, tiden går alldeles för fort.
När folk sa till mig innan jag fick barn att jag skulle ta vara på tiden när barnen är små för att det går fort så tänkte jag "vadå, det går väl inte fortare för att man har barn?", nej det går kanske inte fortare, men det känns som att det gör det.
Kärleken till ens barn är så enormt stor så det går inte att beskriva.
Mina barn och min sambo är mitt allt, nu och föralltid. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback