23 Februari.

Alltså fy skäms vad jag är dålig på att blogga. 
Jag vill gärna blogga, men jag suger på det. 
Tips på att bli bättre på det här med att blogga mottages gärna. :)

Idag har vi en slappdag här hemma. 
Våren har bärjat komma, gud vad skönt. 
Jag är verkligen ingen vintermänniska, vill ha sommar året om. 

Vi har som vanligt otur med bilar, köpte ju en bil för inte så längesen, men den vill inte starta längre.
Vi får lämna in den när lönen kommit på tisdag.

På tal om något helt annat så har min lilla Vincent fått dagisplats från och med 5 Maj. 
Mammas lilla fis. 
Men det känns endå skönt för då ska jag börja plugga igen. 
Vill ha en utbildning nu så jag kan få ett jobb sen, trött på att vara hemma nu. 


Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback