13 Januari.

I fredags så köpte jag mitt gymkort, så idag ska jag gå på första gruppträningen.
Det blir yoga ikväll,18.30. 

Jag har ju funderat på att börja plugga som jag har sagt tidigare, nu sitter jag och funderar på om jag ska plugga i skola eller på distans.
Det är ju skönt att plugga på distans just för att man kan välja själv när man vill plugga på dygnet, men sen känner jag oxå att det skulle vara kul att gå i skolan med eftersom att man då kommer ut lite och träffar andra människor.
Det är ju ganska tråkigt att sitta hemma hela dagarna.
Men jag har ju ett tag till på mig att fundera, Vincent måste ju hur som helst börja dagis först och det får han ju inte förens han är 1år, så i april tidigast.
Jag får se hur det blir.

Nu ska jag byta blöja på Vincent och börja klä på oss för att hämta Amy på dagis. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback