8 Januari.

Alla tre mina älsklingar sover, jag har precis kollat färdigt på Paradise Hotel. Rolig vecka, dock tyckte jag faktiskt att A-K och Aina va lite väl falska och dryga mot varandra. 
Dom som va så bra vänner. Hmm..

Aja nu ska vi inte spekulera mer i det.
Angående träningen så drar jag och köper gymkort på fredag för då slutar Marcus tidigt så då kan han ta hand om barnen så slipper jag ta med dom.
Sen tänkte jag att jag kör igång med träningen på måndag.

På tal om något annat så fick vi hem ett paket från leker.se idag.
Har beställt lite födelsedagspresenter till Amy som fyller 21 Januari.
Nu väntar jag på paket från pandurohobby.se oxå, har beställt lite fina inslagnings papper och dekorationer till presentinslagning där ifrån.
Hoppas att det kommer snart så jag kan slå in sakerna.

Nu kanske jag med ska hoppa i säng då. 
Godnatt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback